пʼятницю, 22 січня 2016 р.

Взаємодія тіл. Сила (7 клас)

Вітаю ! Рада спілкуватися з вами і сподіваюся, що це спілкування буде успішним.
Кілька цікавих настанов  щодо ПРОГРАМУВАННЯ  СЕБЕ НА УСПІХ!
·       Є те, що я вмію робити краще за інших.
·       Успіх – мій природний стан.
·       Я процвітаю!
·       Я завжди максимально викладаюся на своїй роботі.
·       Я – успішна людина. Мені вдається все, за що я беруся.
·       Усе, що відбувається, - для мого блага. Вже зараз  закладаються

найщасливіші можливості для мене.

     7 клас  Про взаємодію і не тільки....

Іноді, прокинувшись уранці, ми маємо поганий настрій. І ми не можемо зрозуміти, звідки така напасть. А буває, що настрій псується, коли хтось штовхає нас у переповненому тролейбусі. Тоді ми знаємо, хто зробив нам зле. Ньютон у тролейбусах не їздив, але чітко знав, що говорити про силу можна лише за умови існування хоча б двох тіл: тоді зрозуміло, хто штовхається, а в кого псується  настрій. Утім, сам же Ньютон і довів, що під час штовхання настрій у першого тіла також не покращиться – дія сили завжди супроводжується такою самою протидією!
Типи фізичних взаємодій:
·       гравітаційна ( сила всесвітнього тяжіння)
·       електромагнітна ( сила пружності, сила тертя)
·       сильна (ядерна)
·       слабка
Сила є причиною зміни швидкості тіла або його деформації.


Для вивчення теми та повторення попереднього матеріалу раджу скористатися блогом вчителя фізики Ляховської Оксани Євгенівни  
Для опрацювання даної теми перейдіть за посилання  

Дайте відповідь на питання:
1.     Чим характеризується сила? Як графічно зобразити силу?
2.     Що називається рівнодійною силою? Як додати сили, які діють вздовж однієї прямої?
3.     На тіло діють три сили, спрямовані вздовж однієї прямої. Чому дорівнює рівнодійна сил, якщо F1 = 3Н,  F2= 5 Н, F3= 4Н? скільки відповідей має задача? Зробіть рисунки.
4.     На тіло діють дві сили, спрямовані вздовж прямої.Чому дорівнює рівнодійна сил, якщо F1= 8 Н,   F2=11 Н? Скільки відповідей має задача? Зробіть рисунки.
5.     Заповніть таблицю

Фізична величина
Означення фізичної величини
Позначення фізичної величини
Векторна чи скалярна
Одиниці
Як виміряти величину
Сила







       6. Наведіть приклади з  літературних джерел, у яких є описи дії різних сил.

Немає коментарів:

Дописати коментар