пʼятницю, 22 січня 2016 р.

Електричний струм в розчинах та розплавах електролітів (9 клас)

Вітаю ! Рада спілкуватися з вами і сподіваюся, що це спілкування буде успішним.
Кілька цікавих настанов  щодо ПРОГРАМУВАННЯ  СЕБЕ НА УСПІХ!
·       Є те, що я вмію робити краще за інших.
·       Успіх – мій природний стан.
·       Я процвітаю!
·       Я завжди максимально викладаюся на своїй роботі.
·       Я – успішна людина. Мені вдається все, за що я беруся.
·       Усе, що відбувається, - для мого блага. Вже зараз  закладаються
найщасливіші можливості для мене.

Тема: Електричний струм в розчинах та розплавах електролітів. Закон Фарадея.


Спробуйте відповісти на запитання:
 -  Рідини належать до провідників електрики чи до діелектриків?
 - Чи буде проходити електричний струм через чисту воду? Через суху сіль?      Через розчин солі?
     До  конспекту  учня:
Речовини, водні розчини (розплави)  яких є провідниками називають електролітами.
Розпад молекул електроліту на йони під дією  розчинника – електролітична дисоціація. Зворотній  процес – рекомбінація.
Процес виділення речовини на електродах у ході протікання електричного струму через розчин або розплав електроліту –електроліз.
Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів являє собою напрямлений рух вільних йонів.
   Уперше явище електролізу дослідив англійський фізик Майкл Фарадей. У 1834 році він експериментально встановив, що за певний час даний струм завжди виділяє з розчину електроліту ту саму кількість даного хімічного елемента. Таким чином, учений сформулював закони, які назвали законами Фарадея.
Закон електролізу Фарадея,
      Маса речовини, яка виділилася на електроді під час електролізу, пропорційна силі струму та часу його проходження
                        m=kIt ,     або          m= kq ( k – електрохімічний еквівалент)

Завдання для само опрацювання:
1.    Вивчити  §23, скласти опорний  конспект
2.    Розвязати задачі 181,183 ст.111 підручника
3.    Додаткове завдання. Підготувати повідомлення про М.Фарадея

Контрольні запитання:
1.     Чому кристали з йонним зв язком є електролітами?
2.     Поясніть механізм винекнення струму в електролітах?
3.     Що показує значення електрохімічного еквіваленту певної речовини?


             Можна використати: матеріали вікіпедії та блогу вчителя фізики Ляховської Оксани Євгенівни  , а саме уроку 35

Немає коментарів:

Дописати коментар